Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-25 15:34:34
Labas, Vulgarusis

Noriu tada paklausti vieno techninio klausimo. Baigiamas atgaivinti mano
filmu ir muzikos servukas. Ten bus apie 10TB talpos. Stoves jis pagalbinese
saltose patalpose.
Ne as ji techniskai priziuriu, bet ten stovi Debian-8.sarge.4 sistema.

Noriu paklausti ar toks ftp servukas gali tarnauti kaip NAS storage?
Jei ne, ko jam truktu, kad toks taptu?

Aciu
Rauberis

"

> noriu idet I
> ta media playeri ar pajungti salia per USB kazkoki HDD ir atsiusti I ji
> visokio turinio filmu ir muzikos turini is tu paciu torrentu ar kitu
> saltiniu ir ziuret juos per TV

Tai aš tau jau rašiau: nusipirk NAS. Jokių papildomų dėžučių prie teliko
statyti nereikės, o NAS pastatysi nors ir rūsyje, bile LAN kabelis iki
jo ateis. NAS siųs filmus/muziką/etc, o tada galėsi juos žiūrėti per
bile kokį smart įrenginį: televizoriaus, kompo, telefono, planšetės ir t.t.