Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-27 15:27:47
On 2016-04-27 10:30, Rauberis wrote:
> Nusiperki ta QNAP NAS irengini HS-251-2G, kaip supratau kazkaip ji
> susikonfiguruoji, prisiinstaliuoji visokiu reikalingu ir ne appsu (KODI,
> PLEX, uTorrent) ir per hdmi jungi tiesiai prie A/V receiverio, o ta prie
> smart TV. Tas instaliuotas KODI mediaplejeris suvalgys visus imanomus
> formatus, per hdmi atiduos 4K AV recyveriui, o tas TV, o 7.1 garsa
> atiduos AV receiveriui.
>

> Ar ne puiki mintis?

Dėl puikumo nežinau, bet pirma atėjusi mintis - kam visa tai tau? Juk,
jau viską turi apart media plejerio...

Pastabos:

1. NAS net ir be aušintuvų šalia teliko nepageidaujamas, nes visiškai
begarsių HDD nebūna. Todėl bus ir tam tikras triukšmo lygis, o gal net
ir ramiais vakarais bus girdima vibracija. Be to, sakei, jog pas tave
visur LAN kabeliai ištampyti, tai nėra jokios logikos HDD ar jų masyvą
laikyt toje pačioje patalpoje su foteliu ir teliku.

2. Greitai perbėgau akimis HS-251-2G aprašymą, bet apart visokių
fintikliuškų detalaus paminėjimo, nepamačiau esmės grotuvui - kaip jis
atkuria 23.976 ir 24hz? Ką jau ten, net specifikacijose vaizdo atkūrimo
chipsetas nepaminėtas, reiškia bus su elementariu Intel video. Todėl
gausis taip, jog nusipirksi navaročeną NAS su media grotuvo opcija.

3. Ir dar sykį - nepamiršk apie PATOGUMĄ! Pažaisti su tais visais
dalykais visai įdomu ir kai susidoroji, pats pakyli savo akyse :) Bet aš
siūlyčiau pasižaidimams kokius kitus gadgetus naudot, o ne namų kino
sistemą. Namų kinui svarbiausia - ateini, sugraibai po koLdra šviečiantį
distancinį pultą, paspaudi, žiūri :) Ir jokių privalomų atnaujinimų!
Aparatūrą sujungei ir ji turi taip veik po metų, dviejų ar trijų be
jokių atnaujinimų ir spaminimo apie apdeitus. Nes kitaip reguliariai
žaisi ten su visokiais Smart TV ir NAS appsais.

Pvz. Mede8er firmawaras jau seniai atidirbtas ir jie reguliariai leidžia
apdeitus tik Media Library (Jukebox) ir kitiems papildomiems navarotams
tobulinti. T.y. esminė video grotuvo dalis jau seniai ištobulinta!
Šiaip, Mede8er atsiradimo rinkoje momentui jau tada pasižymėjo
stabiliausiu firmware.

Svarbiausia nesusipainiok ko tu ieškai - navarotų ar paprastumo ir
vaizdo kokybės. Jei tikrai domina Media Library funkcionalumas ir tikrai
su tuo reikalu netingėsi žaisti, tai tokią opciją (Jukebox) turi ir
mede8er ir turbūt visi pagrindiniai jo konkurentai. Beje, Mede8er ten
jos tobulinimu nuolat ir užsiima, nes tai permanentinis procesas visam
gyvenimui :)

https://www.youtube.com/watch?v=OMUUq7UBd-s

Dabar grynai mano IMHO:

Atvirai pasakius, aš taip niekad ir nesupratau kam viso to reikia. Lyg
pats nežinotum ką ir į kokį sharintą folderį atsiuntei :) Nugrybavai
up>down>ok mygtukų pagalba į reikalingą folderį ir pasileidai filmą.
Žiūri. Po to ištrynei. Gi, atėjai filmą žiūrėt, o ne gražių filmo
paveikslėlių, aprašymų ar oro prognozės skaityt :) Čia, gi, ne lossless
muzikos asmeninė kolekcija, kurią pats NNN valandų kantriai ripinai iš
savo paties sukauptų ir lentynose dulkančių originalių audio-cd, kurią
norisi išsaugot "ateinančioms kartoms", prižiūrėt ir pildyti pildyti
pildyti... :)

Tokią lossless muzikos media library aš pats turiu, bet taip jos ir
nebaigiau susitvarkyti jau gal per 7-is metus :) Kad norėčiau dar tokią
ir video kolekciją sukaupt, tai, šv. Anūpre apsaugok, net minčių tokių
nebuvo! :))