Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Kesha
Data: 2016-04-26 10:58:42

> Irgi pritariu. Ka tik issibandziau Qnap NAS su Dlna serveriu.
>  Supratau, kad man uzteks NAS kaip storage su share katalogu is
>  kurio visi nam? irenginiai sau pasiima ziurejimui/klausymui ko
>  reikia: ar filma,  ar muzika.

Turiu aš net du qnapus (tingiu šiukšles valytis, tai paprasčiau
papildomus diskus įsimest), bet kažkaip nėra noro jungti juos prie
resyverio (gal dėl to kad du...), bet turiu ir du media pleyerius
mede8er 1000 ir popcorn A410, tai popcorną ėmiau, nes mano mede8er
master audio HD gliučina (grojant užtyla, perjungus garso takelius
atsistato bet vėl gali neprognozuojamai užtilt)...
Popcornas kaip ir gerai, bet labiausiai nepatinka, kad filmo garso
takeliai tik sunumeruoti, pas mede8er - parašyta koks konkrečiai garso
takelis...
Ir dar susivartė mede8er pultas :( tenka su tapšnokliu valdyti (man
pultas kažkaip patogiau...)
šiaip esu išbandęs visokių media grotuvų (net ir kaikurių telikų
smartus), tačiau pritarsiu Bronco, mede8er visus pagal patoguma ir pan.
apgroja...