Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Rauberis
Data: 2016-04-27 22:07:03
Aciu, perduosiu serverio konstruktoriui.
Ftp serveryje sukasi sena debian 5 versija. Ji palaikys tokias naujienas
kaip openMediaVault?

Aplamai as rimtai galvoju del to serverio upgrado. Stovi didele deze su 10
HDD po 1TB , AMD 3500+, 2GB Ramo, maitiakas 500W. Aisku vietos negaila
sandeliuke saltam, bet gargaras siais laikais. pries 5m ar kiek tai metu
buvo puiku... Dabar I maza keisiuka isimestum 2x4 ir ta pati turi, ir
elektros turbut trigubai maziau surytu ir suktusi sparciau 2-3x...

Rauberis

"Remigijus"  wrote in message news:nfqf14$4mt$1@trimpas.omnitel.net...

norint debianą paversti NAS'u pakanka paleisti OpenMediaVault. Labai
nesudėtinga ir galinga programa (kodi) stiliaus, viskas diegiama per
pluginus.