Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-04-25 09:41:33
2016-04-25 00:00, Rauberis rašė:
> Na nenoriu as 5 set up boxu isigyt ir visus isbandyt - as ne
> testuotojas. Noriu sumoket pinigus ir turet media playeri, kuris mokes
> paimti IPTV kanalus, kai sarunai sato uzsilenks ar nebus galimybiu
> ziureti HD kanalu, o per IPTV kazkas vistiek juos paleis

Kai užsilenks cardsharingas, tada ir nusipirksi. Nes visa ši sritis
vystosi tokiais tempais, kad dabar pirkti kažką, ką naudosi tik kažkada
ateityje yra visiškas absurdas.

> noriu idet I
> ta media playeri ar pajungti salia per USB kazkoki HDD ir atsiusti I ji
> visokio turinio filmu ir muzikos turini is tu paciu torrentu ar kitu
> saltiniu ir ziuret juos per TV

Tai aš tau jau rašiau: nusipirk NAS. Jokių papildomų dėžučių prie teliko
statyti nereikės, o NAS pastatysi nors ir rūsyje, bile LAN kabelis iki
jo ateis. NAS siųs filmus/muziką/etc, o tada galėsi juos žiūrėti per
bile kokį smart įrenginį: televizoriaus, kompo, telefono, planšetės ir t.t.