Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-25 22:15:18
On 2016-04-25 21:25, Budulis Vulgaris wrote:
> Bronco, argumentuok kodėl išvis reikia to Med8er. Juk telikas pats moka
> rodyti filmus iš NAS. Aš kai NAS pasistačiau, media plejerį į pensiją
> išleidau.

Dėl korektiško visų formatų atvaizdavimo. Iš esmės, jam ką besušersi,
jis viską išves teisingai, o kas ten ir kaip vyksta konkrečiai tavo TV
teliko smarte, tai reiktų pačiam pasiaiškinti, bet spėju, teks pavargt
eksperimentuojant, nes detalaus aprašymo gali nerasti.

Praktikoje tai pasireiškia tuo, jog galima akivaizdžiai pastebėti
geresnę mede8er atkūrimo kokybę nei tą patį failą žiūrint per smart'ą.

Jei turėtum mede8er, tai paleistum tuos pačius failus lygiagrečiai ir
pajunginėtum ir pamatytum skirtumą. O neturėdamas kaip palyginti, tai ir
nesužinosi, jog kažkas galėjo būti geriau.

Plius Mede8er nereikia jokių DLNA, jis viską pats pasiima iš sharinto
folderio ir palaikomų formatų gausa, spėju, aplenks bet kurį
moderniausią smart tv. Pvz.: BD.iso ir BD3D.iso smart tv rodys? Abejoju.
Nors, už visus neatsakau, jau gal kokie nors ir pradėjo rodyti. O šiuo
metu tai labai dažnai žiūrimas blu-ray video "konteineris".

http://www.mede8er.com/mede8er_product_med600x3d.htm

SDRAM Video Formats Supported: AVI / BDMV Light / BDISO Light / MKV / TS
/ TP / TRP / M2TS / MPG / MP4 / MOV / M4V / VOB / ISO / IFO / DAT / WMV
/ ASF / RM / RMVB / FLV resolution up to 720p / 1080i / 1080p 3D

Video: 3D BDISO, MVC, SBS, T&B, Frame Sequential, Frame Packing (max
1920 x 1080) Video Codecs Supported: MPEG-1-2 / MPEG-4 SP /ASP /AVC
(H.264) / XviD / WMV9 (VC-1) / RealVideo 8/9/10 (up to 720P)

Audio  Codec Supported: Mp3 / Mp2 / OGG Vorbis / PCM / LPCM / RA / Dolby
True HD - DTS MA Passthrough on HDMI / AC3 - DTS 5.1 / FLAC up to 24bit
192Khz on HDMI - 96khz on SPDIF Optical / WAV / WMA Standard (DRM, &
Advanced Profile not supported)

Photo format Supported: JPEG, BMP, GIF, TIFF, PNG  File System
Supported: FAT32, NTFS, HFS+

Video output: NTSC, PAL, 480p, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 1080p 23.976,
24hz, Auto Frame Rate