Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: S54
Data: 2015-02-12 13:19:07
nueini ir sakai: sugedo garantinis daiktas, grazinkit pinigus.
Jei uzdavineji klausimus "KA MAN DABAR DARYTI????????????" tai tenka uz
atsakymus susimoketi.

"Rimas"  wrote in message news:mbfnps$85s$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.02.11 15:05, Caponi wrote:
> bet yra tokia ismintis, kad "istatymu nezinojimas neatleidzia nuo
> atsakomybes", cia irgi panasiai iseina - jei nezinai savo teisiu, tai ir
> durnina visi kas netingi....

Bet turbūt yra skirtumas, kai darai kažką pats, dėl ko nesi tikras (ar
esi, tik paskui pasirodo, kad ne :) ) ir kai nueini ir sakai: sugedo
garantinis daiktas, KĄ man toliau daryt? O tau standartiškai - vežk pats
į servisą. O servisas iškart puola taisyt. Tai kur čia tas "istatymu
nezinojimas neatleidzia nuo atsakomybes"?