Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-11 16:36:13
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:mbfnps$85s$1@trimpas.omnitel.net...

> Bet turbūt yra skirtumas, kai darai kažką pats, dėl ko nesi tikras (ar
> esi, tik paskui pasirodo, kad ne :) ) ir kai nueini ir sakai: sugedo
> garantinis daiktas, KĄ man toliau daryt? O tau standartiškai - vežk pats į
> servisą. O servisas iškart puola taisyt. Tai kur čia tas "istatymu
> nezinojimas neatleidzia nuo atsakomybes"?

Tai dabar jau zinok (kaip ir rasiau praejusiam poste, siuo atveju ne
tiesiogiai apie pirkejo atsakomybe pries istatymus, o apie savo teisiu
(reglamentuojamu istatymais) nezinojimo pasekmes rasiau):

1. Neprivalai niekur kitur daiktu veziot (o ir sunkesnius pats pardavejas
privalo pasiimt nemokamai is naudojimo vietos) kaip tik pardavejui i pirkimo
vieta.
2. Pries daikta priduodamas garantiniam aptarnavimui, jei nedomina
standartinis remontas, privalai nurodyt, kokio varianto pageidauji.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/