Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Rimas
Data: 2015-02-11 14:14:18
On 2015.02.11 12:40, Caponi wrote:

> Tvarka labai aiski - durna ir baznycioj musa :-)

Tokia tvarka labai aiški, jei perki iš "second hand", patiki
telefoniniais ir kitais sukčiais ir pan.
Bet tai netūri būt aišku, kai susiduri su oficialiais prekeiviais,
autorizuotais garantino centrais ir kitomis įstaigomis, kurioms privalu
laikytis įstatymų.

Tai neturi būt MANO problema. Man kreipiantis turi būti aiškiai
išdėstyti VISI galimi remonto/gražinimo variantai,
o ne, nu tipo durnelis, nežino, tai čia jo bėda.

Gaila, bet čia žiūriu daugumai dar tai yra normalu. Nenuostabu, kad ir
pardavėjai tokie patys.