Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-11 15:05:55
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:mbfh2q$3jo$1@trimpas.omnitel.net...

> Tokia tvarka labai aiški, jei perki iš "second hand", patiki telefoniniais
> ir kitais sukčiais ir pan.
> Bet tai netūri būt aišku, kai susiduri su oficialiais prekeiviais,
> autorizuotais garantino centrais ir kitomis įstaigomis, kurioms privalu
> laikytis įstatymų.
>
> Tai neturi būt MANO problema. Man kreipiantis turi būti aiškiai išdėstyti
> VISI galimi remonto/gražinimo variantai,
> o ne, nu tipo durnelis, nežino, tai čia jo bėda.
>
> Gaila, bet čia žiūriu daugumai dar tai yra normalu. Nenuostabu, kad ir
> pardavėjai tokie patys.

Yra kaip yra. As nesakau, kad gera praktika susikloscius, kad pardavejas
megsta be jokiu paaiskinimu pirkeja tiesiai i visokius servisus siuntinet
(standartiniais atvejais tai gal ir nera pats blogiausias variantas, neretai
kelios dienos susitaupo isvengiant "tarpininku"), bet yra tokia ismintis,
kad "istatymu nezinojimas neatleidzia nuo atsakomybes", cia irgi panasiai
iseina - jei nezinai savo teisiu, tai ir durnina visi kas netingi....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/