Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-10 14:17:08
Trumpai yra taip:

Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) per 2 
savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", "negrazus") 
grazint.
Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini laikotarpi, 
jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai priduodamas daikta 
pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, daline kompensacija ar 
pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai netaikomi menkaverciu gedimu 
atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas).

Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2 
savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei pasirinkai 
kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam aptarnavimui, tai 
speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt...


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"HDi" <gal@ir.ne> wrote in message news:mbcp07$se7$1@trimpas.omnitel.net...
> Nagi vagi, SUTAISĖ teliką, per nebežinau kiek laiko. Skambino iš pabaltijo 
> atstovybės LV net porą kartų, (kalbėta apie 25min x 2) kai pasakiau, kad 
> jei jūs akli okulistą aplankykit, jie priėmė sprendimą ir pakeitė matricą.
>
> Deja, manęs tai netenkina, noriu apdergti LG service.lt ir pirktipigu.lt 
> visom įmanomom priemonėm už jų šūdmaliavimą.
>
> Kadangi esu bjauri asmenybė, ieškau nuorodos į istatymą, kur pardavėjas 
> per 14 dienų privalo keisti arba grąžinti pinigus.
> Viena ausimi girdėjau, kad tai negalioja televizoriams, el prietaisams ir 
> t.t., bet spėju senų diedų sapalionės čia.
>
> Turiu vieno serviso išvadą, kad gedimo nėra, o kito serviso išvada: plėmas 
> ekrane, atlikti darbai: keista matrica.
>
> Tai dabar beliko kažkaip viską sudėt į krūvą ir padrabstyt šūdais tas 
> kontoras, per kurias praradau kokias 8h savo gyvenimo ir mėnesį neturėjau 
> to ką įsigyjau.
>
> Any ideas?