Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Rimas
Data: 2015-02-11 12:27:47
On 2015.02.11 12:20, markoh wrote:
> PAgal viską jie turėjo priimti iš davęs daiGtą ir siųsti servisui, ir
> gavę išvadą toliau siūlyt variantus: taisyti, keisti kitu, grąžinti
> atgal pinigus....
> bent jau taip Kilobaitas pasielgė mano atveju.

Ne visi tokie kaip kilobaitas. Mano atveju po kelių email, bigbox iš vis
neatsakinėjo, tipo px, daviau serviso kontaktus, pats ir kreipkis, vežk
ir t.t.
Blogiausia, kad kartais neturi laiko/noro/nervų ginčytis ir
susiorganizuoji tiesiai su servisu. O ten jau vėl kita dainelė.
Mano atveju, atvažiavo, pasiėmė teliką, sutaisė, atvežė ir nedavė JOKIŲ
popieriukų ir t.t.:) Na tipo TV paėmė, tada gražino, turėtų būti įrašai
knygutėj dėl garantinio remonto ir pan...

Aišku gali sakyt, pats kaltas, turi žiūrėt ir pan, nu bet iš kitos pusės
- kas čia per tvarka?