Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-11 12:38:20
Klaida buvo, kad norejai pakeitimo chujovo daikto, tokiu atveju taip, viskas
eina per serviso linija, tik tiek, kad tu neprivalejai vazinet i jokius
servisus, o galejai pareikalaut, kad vienintele pries tave atsakinga salis -
pardavejas - pats pasirupintu daikto paemimu ir visom tom analizem.
Forminant daikto paemima garantiniam aptarnavimui turejai isreiks
pageidavima, ko kio nori rezultato - remonto, pakeitimo ar babkiu grazinimo.

O konkrecioj situacijoj paprasciau butu buve pasakyt, kad "nx, nepatiko man
tas daiGtas, kur atvezt, kad grazintumet babkes".

Zodziu, dabartinej situacijoj as nelabai matau kurioj vietoj labai galetum
jaustis nuskriaustas, apart to, kad pats tiesiog nezinojai savo teisiu ir
pasidavei standartinei pardavejo provokacijai paciam tiesiogiai aiskintis su
serviso centrais...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/