Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: Kurmis
Data: 2015-02-10 22:47:43
sunku buvo paklausyti ka kiti kalba apie LG... aisku cia jau kumscia po
musio, nu bet vat se tau. drabstymasis baigisi tuo kad paaukosi dar N
valandu ir pasieksi daugiu daugiausiai tik savipatenkinima kad buvai teisus,
nors realiai spoksosi i tai ka jau ir taip spoksai.
bjauru.
Kurmis

"HDi" <gal@ir.ne> parašė naujienų news:mbcp07$se7$1@trimpas.omnitel.net...