Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: md
Data: 2015-02-11 12:58:36
ankiek pardavejai nesilaiko istatymu tai net bjauru skaityti. As siulau
kita karta nusipirkti 3 telikus internetu. Pasistatyti salia ir
issirinkti viena. Tada issikviesti kurjeri ir grazinti likusius. Manau,
kad uz toki servisa verta pamoketi kurjeriui. Rimtai taip daryciau jeigu
dabar reiktu pirkti TV.