Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: HDi
Data: 2015-02-11 12:08:33
vos gavęs daiktą, aš iš kart kreipiausi į pardavėją ant rytojaus, ir
sakau keisk, jis man parašė mandagų laišką.

cituoju:

  "Matome – reikalingas serviso patvirtinimas ir jei patvirtins defektą
– pakeisime nauju arba grąžinsime pinigėlius. Siūlome kreiptis į AG
servisą jūsų mieste http://www.agservice.lt/Pages/Client.aspx arba kitą
jums patogesnį LG autorizuotą servisą.

Pagarbiai gražios dienos ir gero laiko linkėdamas,
Simonas PirktiPigu.lt komanda
Mob. Tel.: +370 691 80008
Parduotuvė: Žygio g. 90, Vilnius, LT-08242
UAB Baltic Trade Company"