Tema: Re: LG bezpredelai part II
Autorius: S54
Data: 2015-02-10 18:53:06
kai as grazinau per 2 savaites samsungo smart BD grotuva del to kad veike
baisiai letai,
Skytechas reikalavo kad butu neispakuotas. Nes tipo jei atsiimi prekes ju
ofise o ne paštu gauni, nesiskaito internetine prekyba.
Teko graziai suklijuot viska kad atrodytu kaip is gamyklos.
Tada klausia o tai iskur zinai kad grotuvas letas?  Sakau - forume
perskaičiau :-)))

"Caponi"  wrote in message news:mbcss3$vcg$1@trimpas.omnitel.net...

Trumpai yra taip:

Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) per 2
savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", "negrazus")
grazint.
Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini laikotarpi,
jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai priduodamas daikta
pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, daline kompensacija ar
pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai netaikomi menkaverciu gedimu
atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas).

Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2
savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei pasirinkai
kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam aptarnavimui, tai
speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/