Tema: Re:Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-10-09 08:29:54
Dizelio negesinu kai masinoj miegu, pas mane nesalta i prie -25,
 salciau neteko miegot. Dujomis bijociau sildytis, nemazai furistu
 taip uzmigo amziams. Benzu irgi, tai viena pagrindiniu priezasciu
 kodel vazineju tik dizeliu. Nu ir is vakaro reik ziuret is kur
 vejas, ir statyt priekiu ar bent sonu i veja. Vejo malunai labai
 padeda orentuotis, dar vaziuojant nusiziuri kokia vejo kryptis.
 Kuro per nakti sudegina kazkur 3-5 litrus, pastebejau, sanaudos
 stovint labai priklauso nuo cilindru skaiciaus, bet miegot su 4
 cilindrais blogiau, su 6 tai nelabai ir jauti vibracija.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/