Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: turistas
Data: 2017-09-08 07:46:27
> klausyk, o kaip tu tas malkas gamini? tipo vienas atvarai ir pjauni? biski
> extrimas. O su nakvojimu jau visai ekstrimas. Ar gal ten kaip tame
> amerikietiskame filme apie gejus Perluzes Kalnas? atvarai su draugeliu,
> pjaunate malkas, miegate palapineje ir pan?

Atvarau vienas ir pats pjaustau, pats velku, pats kraunu.
kai prisiruosiu pakankamai, samdau masina, kuri pasikrauna ir man parveza.
Kartais atvaziuoja dukra po miska paslampinet ir saku parankiot...
Tokiu draugeliu kurie vaziuotu i miska savaitei, neturiu .....
Nes niekas nesupranta gyvenimo be civilizacijos malonumo...ir lauze keptu
bulviu...
visi dabar tik kompa nori maigyti, arba rimtesni draugai visi ne LT kala
pinigus..
Vietiniu is kaimo galiu pasamdyt, bet is ju ten darbininkai, tik
trukdo...pjuklo jam nepaduosi, o gali tik pakelt, sakas nutempt, o toliau
jam reikia parukyt...
Prie tokiu turi arba stovet ir pirstu rodyt, arba pats saugoti ji, kad kur
nepalystu...o jei davei pinigu tai kita diena ir nebeateina...
Jau pripratau, kas metai viska darau vienas...