Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: turistas
Data: 2017-09-07 15:04:55
> kazkoks dezavu, man rodos jau panasias problemas sprendei pries metus ar
> siap kuri laika.

Taip, pries kelis metus

> reik tik noro su minimaliom investicijom, nes kaip supratau gi reiks ta
> miska tvarkyti ir po metu vel.

Taip, reikia kas metai, todel buvau pastates pavesine ir su senais langais
ir su siferio stogusu ir suolais ir stalais is kaladziu viduje...
ir pecius is akmenu buvo...ir pastoge is pleveles salia masinai pakisti...
staciau pavasari, dirbau beveik menesi, kol dar uodu nebuvo... po 2menesiu
atvaziaves nieko neberadau, viskas isardyta, langai siferis sudauzytas,
kalades isveztos...
dar karta kazka statyti nebera noro...
nes vien duzenas ir plastikinius butelius rinkau 2 dienas... o nulekti siaip
pasiziureti 150km man jau darosi prabanga...
todel apsistosiu jau simet tik su masina...   pasidarau malkas ir jas
issivezu... nes rastu tai dar neima, o kalademis palikinet jau negalima...