Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-09-12 10:44:27
matai esme tokia, kad esi jau pats nusprendes ir musu nuomone px, tavo ta
peciu visa isardys ir kitais metai nerasi nieko, kai kokia burzuike
susipakuoji ir vezi namo I garaza, o akmenu nikenas neims tikrai. niekas
neisulo statyti tvirtoves, tik palatke is karciu, nu bet jei maisinoj miegot
smagiau kodel gi ne.
netgi nieko statyt nereikia susirandi 4medzius prie ju prisaudai difuzine
kaip siena, isitempi stogais politeileno pasikabini hamaka, ir pastatai
burzuike, teisingas miegmaisis
https://www.karineapranga.lt/lt/carinthia-defence-4-miegmaisiai-carinthia-defence-4-sleeping-bag.html
ir miegi visa ziema
anyway su savo vandens konturu smagiai gali ten savo sistema uzvirti ir
nutruks slangos masinoj ir smagiai nusideginsi verdanciu vandeniu.

"turistas"  wrote in message news:op6f4c$gi$1@trimpas.omnitel.net...

> normalus zmones atvaro i miska, per diena pripjauna, po pietu ishveza.
> dviese tryse imanoma priekaba kaladziu privaryt. Aisku jei tai ne 10cm
> sausuoliai. Jei pjaut 30-50cm medzius tai ir dvi pajegsi. Imanoma
> prasisukti su vienu pjoveju ir vienu padejeju. Su trim aisku lengviau.

Tai pilnai sutinku... galima pavaryt ir isvaziuot...
Bet sakau... man yra egzotika toli nuo civilizacijos pora savaiciu pagyvent
be teliko, interneto ir ne zmoniu...
Jokiam kurorte tokios ramybes nerasi...dykai...