Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: Linelis
Data: 2017-09-08 14:51:08
nu blyn ... respekts ...

"turistas"  wrote in message news:ootth4$9gr$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu turbūt klausimas tik kokiais ilgiais supjauta, ir tiek - pjauni
> trumpesnius rąstus ir tempi vienas. Šiaip iš pirmo žvilgsnio idėja atrodo
> kaip mazochizmas, bet kita vertus, romantikos ir raslabuchos dozė
> neįkainojama :)

Pjaunu sausuolius, virtuolius, tokiais, kokiais pavezu.
Turiu ratelius su placiom padangom, 3m rastai eina laisvai...
virve ant sprando ir vaziuoju. Toli netampau.
Niekur neskubu ir nesidraskau... padirbu, lasiniu pavalgau,
vakare lauza pakurenu, mesytes issikepu ar bulviu...
Pauksciai ciulba, grynas oras, dar grybai uogos...
vanduo didziulis melioracijos griovys salia, plaukioti galima...

> Nieko asmeniško, tik šiaip įdomu pasidarė:
> Kiek kietmetrių išeina paruošti per 2 savaites?
> kokiu būdu vyksta medienos transportavimas iš kirtavietės iki aikštelės
> kur
> gali privažiuoti sunkvežimis?

Per 2 savaites ramiai su savo pasisedejimais ir pasvajojimais pasidarau
10-15m3
Na ir miskas apsivalo, nes kiekvienais metais vejas privercia tiek,
kad zaliu pjauti teko tik kiek reikia taka padaryt, kad sunkvezimis
privaziuotu...
Miske keliuku pilna jau is senu laiku padarytu...privaziuoja beveik bet
kur...
Tik dabar slapia, dabar ir nevarysiu sunkvezimio, nes kelius sugadins taip,
kad pats neivaziuosiu,
o siaip su lengva masina po miska vazyneju....kai tik pradzius, vaziuosiu
savo kasmetiniu atostogu...

Jeigu vien del malku, tai pigiau apsimoketu nusipirkt, negu ten uz benza ir
uz transporta moket...
Bet miskas mano paveldetas is seneliu, ten salia misko sodyba stovejo,
sovietiniais laikais melioracija nugriove, vaikystes prisiminimai grazus ir
krastas mielas...
tai nenoriu apleisti, gal kai busiu netoli pensijos ten koki namuka
sugalvosiu pasistatyt arba ten vagonelyje pradet gyvent...

> negi ten tokia ..opa, kad aplink nėra nei vienos trobos?

Kaimas prie pagrindinio kelio.
Nuo pagrindinio kelio iki misko 2km,
aplink ukininku ariami laukai.
Kaime kur pilna girtu melynanosiu nakvynes neieskau,
man miske ir poilsis ir egzotika...