Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: turistas
Data: 2017-09-11 16:15:00
> Bet jei nosis nusala prie +6...

na gal jau senatve... nebetoli 60...

> kur tos tavo malkos?
> apytiksliai...
> ar toli nuo Vilniaus?
> gal prisideciau, del sveiko gyvenimo budo.

Aciu uz nora !!!
Anyksciu raj...
bet nieko nekvieciu... man pizdavoniu ir reklamos nereikia...
o ten paskui likti kazkam skolingas irgi nenoriu...

> kurent benza ,saliarka kas nakti ar generatoriu irgi islaidos.

Sito ir nenoriu...

> per puse dienos gali pastatyti 3x3 karkasa  is berzeliu, prisaudyt sienas
> su difuzine plevele (kokia pigesne nebutinai tyvec), stoga polietilenas,
> pastatyti burzuike kurie baiges darbus parsivezi namo., gali buti kokia
> modifikuota su akmenim ala pirties krosnele. miegot ne ant zemes ,o ant
> kokios kariskos lovytes.

Buvau pastates, po 2men buvo viskas isardyta ir pavogta... dar karta statyt
.... tingiu...

> 2 savaites gyvenus masinoj rieks grizus chemini valyma daryt uz kokia
> 50-80euru kuriu neisleisi tam visam "nameliui", nu ir gyvent tiek laiko
> masinoj manau gali 2 zmones ant visos Lietuvos svytas ir turistas

Mano masina... pats ir valau... nemizu ir nebezdu... ir aplamai visiskai
nerukau...
kartais tik isgeriu...biski... savo naminio vynelio...
O kas tas "svytas" ???

As planuoju ir konstruoju maza malkini peciuka lauke, su oro padavimo
temperaturos sklende
ir 2 slagas viena per pravira bagazine kita per pravira langa...
masinoje radiatorius, uzpilu vandens is balos ir sukasi savitaka ir dega
visa nakti...
bent jau taip konstruoju...
Svarke, metalo, irankiu ir visokio chlamo is ko konstruot turiu, nes is to
virs 30metu valgiau duona...
Tikejausi, kad kazkas kazka panasau jau isbandes, maniau, kad nebusiu
pirmas.....toks durnius... nekuriu pilieciu mastymu.....