Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: Linelis
Data: 2017-09-11 13:17:13
nu kam taip iš karto.
išeitis viena, investuoji į gerą miegmaišį iš miegi mašinoje ... VISKAS
niekas tau čia naujo dviračio neišras. Ir nereikia kažkokio super duper
brangaus miegmaičio,
tiesiog pasižiūrėk rimtesnės firmos, kad užrašytą temperatūrą laikytų, ne
koks kinietis kad būtų.

Pats nekartą keliavęs, miegojęs ir prie šalnų kalnuose mašinoje, nu niekad
neteko šalti, nors ir webasto džipe nesusimontavęs.
Miegmaišis paprastas Outwell iki -5 laipsnių.

Man taip rodos kad kažko per daug sudėtingai ieškai, arba keisk poreikius :)
Sėkmės.

"turistas"  wrote in message news:oou95v$jn1$1@trimpas.omnitel.net...

> nu blyn ... respekts ...

Nu blyn !!!
Tai konkreciai i tema masinoje kaip sildytis, nesukant variklio...niekas
nezinot...
ir apart palapines su burzuika pasiulyti niekas nieko daugiau negalit ...

Reiskia rimtai publika LT likusi yra be ideju....
Reiskia niekas taip nieko nebemasto...
visi tik dirbat.. dirbat ir viska perkat...perkat...

O as va blyn ne...  As esu konstruktorius...
Gal todel ir nedirbu pas joki darbdavi... ir i darba nevaikstau... ir
valandu ten nestumu....
pats N metu save islaikau...  ir samdiniu neturiu...
Tada pats ir sugalvosiu, kaip pasidaryt sildyma masinoje ...
malkomis...kurios man nekainuoja...
Sekmes jums... besmegeniai !