Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: Velnias
Data: 2017-09-14 09:40:54
Beveik 40 metų gyvenant gamtoje prie miško - nei vienos erkės dar neturėjau
(3X tpfu, gal neskanus kažkoks :). Mamai šešiasdešimt kelintais gyvenimo
metais pirma įsisiurbė, bet iš karto su laimu...

"Herkus"  wrote in message news:op96fd$9ku$1@trimpas.omnitel.net...

As kai isgirstu apie tokius kam niekad neisisigege, man cia is fantastikos
srities:) Mes seimoj net iproti issiugde vis zvilgciot i kojas vasara, 90%
pagaunam dar ropojancias. Beveik kaskart atvarius i sodyba palei miska.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/