Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: benamis
Data: 2017-09-17 20:43:32
tai tiems kosmonautams ir linkiu, kad toliau neisisegtu. Ju gi ten tokiu
mazu buna (nimfos ar kaip ten jos), kad be padidinimo stiklo normaliai
ir neiziuresi. Apturejom toki reikala, tai siktelejom i kelnes kaip
reikiant. Gerai, kad nieko nebuvo. Esme, kad palyginus nedidelis
procentas erkiu apsikretusiu, todel taip zmones ir ziuri pro pirstus