Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: Yvl
Data: 2017-09-12 12:27:48
sezono metu tenka po visokias pievas ir pamiskes braidyt nevaikiskai. tfu
tfu tfu, erke vieninteli karta buvau parsitempes dar vaikystej, kai tevai
grybaut istempe. tai mano statistika, kad erkiu nelabai yra :)

"fenix@w"  wrote in message news:op7slv$2ij$3@trimpas.omnitel.net...

2017.09.11 18:19, Herkus rašė:
> Matyt neieskojai. As praktiskai per kiekviena grybavima pagaunu kelias
> beropojancias. Apie briedines cia nieks nekalba, jas ir aklas pamatytu.
>
> Apie mediku pasakas, gal ir as buciau snekejes, jei ne pacio patirtis, kai
> siaip sau Druskininkuose rinkau melynes palei misko takeli. Pries kelias
> savaites baigiau 20d antibiotiku cikla.
> Gimines palei miska gyvena, tai beveik visi laimu sirgo.

buvo cia giminej laimo liga su komplikacijom... tai encefalitas kaip
sloga palyginus su tuo