Tema: Re: Nakvyne masinoje rudeni ?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-09-07 13:41:26
kazkoks dezavu, man rodos jau panasias problemas sprendei pries metus ar
siap kuri laika.
manau per tiek laiko galima ukiniu budu susikalti koki elementaru karkasa is
savo misko rasteliu/berzeliu ,  istatyti koki
langa is ismestu, uzsidengti stoga kad ir pigiausiu bitumu ar difuzine
plevele  + koks dar geras senas ismestas siferis... burzuike pastatai,
pasikabini hamaka ir valio.
reik tik noro su minimaliom investicijom, nes kaip supratau gi reiks ta
miska tvarkyti ir po metu vel.

"turistas"  wrote in message news:ooqpsp$kd8$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas turi patarimu, nakvynei saltu oru ?

Reikia tvarkyti gabaliuka savo misko, iki namu vazynet ziauriai toli, o
palapineje man kazko smarkiai salciau ir dregniau...
Bandziau dabar nakvoti masinoje...
Miegmaisis geras, sedynes issitiesia, masina ilga, palieku langus pravirus,
bet kai lauke tik +6C arba kai bus 0C tai vidus masinos visi langai
slapi...net bega,  kol  neikaista variklis ir nenupucia, negali net
vaziuoti...
Turiu maza dijini sildytuva, bet jis tinkamas tik ryte siek tiek
pasisildyti, kol ten islendi ir siltus pusrycius pasigamini... su juo
ijungtu nemiegosi...
Gal kas turi kokia ideja, kaip lauke pastatyt  koki peciu ir imest per
langus kokias slangas su radiatoriumi i masina...
nes malku aplink tai pilna...