Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:41:23
nuo sienos iki vienos autostrados 50 km, nuo brno iki sienos irgi 70 km
xerovo kelio kur istisai ceku policija ganos, vaziuoji per visa viena ir
pasiseke jei ne pikas. slovakijoj pasibaige remontai... ai koks kieno
reikalas, draugai vare beveik tavo minetu marsrutu per slovenija del
austrijos nepamenu, as per katovicas, ciutj slovakijos, vengrija pro
budapesta, autostrada palei balatona (siaip bereikalo nepjoviau kita
balatono puse, normaliai ir ten vaziuojasi nacionalkem) rijekoj kai
susitikom buvau beveik para trumpiau vaziaves, jie isvare pries tris paras,
atvare tik vakar, nu tik gal pakeliui daugiau stodinejo.

--
vyt/ /