Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:27:34
ne dalbakas o melagis, arba negaude, arba nepabego. pasitiktu elementariai
pasieny, ten dar is senu laiku pasiny yra ir video iranga, ir pastoviai budi
policija, ir skanuoja kiekvieno numerius. nesumokejau dar pries 15 metu uz
vengrijos kelius, pariso uz 20 km, nakti atsivijo ir winjeta? jokiu pasport
ir pan. siaip slovenija, slovakija gal ir gali prasokt, bet daugiau sansu
pakliut nei ne.

--
vyt/ /