Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:18:08
radai kuom girtis, as uzpernai is dominykos i kolorada lektuvu kokos lapus
gabenau, buvau 16 limonu doleriu uzdirbes, bet blin, pagrobe zmona ir
bobute, tai ir teko viska atiduot kad jas grazintu, ir nesdintis is ten, dar
skoloj likau, tai va dabar cia lietuvoj ir dirbu uz 680 litu, skolas
dominykos chebrai atidavineju, truksta pinigu inetui, tai vis atjungia.
dukra gime mulate, bet gal todel kad jos proprosenelis is prancuzijos.

--
vyt/ /