Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-11 10:39:52
On 2012-03-10 23:32:51 +0200, audrius said:

> na as taip pat buves balkanuose ~5 kartus, ivairiose salyse, ir daug
> maz atsirinkes marsrutus
>
> per Vengrija siulai nevaziuot? kokie kriterijai? keliai - Vokietijos
> lygio, praminsi visa sali maziau 120nenumetes
>
> Slovakija - vienintelis ruozas tarp lenkijos ir slovakijos - nu gal
> 100km piktesnis, o daugiau - nematau prasmes daryti lankus

Visas tavo siulomas marsrutas per lenkija - pakrastas kelias po viena
juosta abiem kryptim, einanciu per visus kaimus.  Kas susije su letu
vaziavimu. Slovakijos ruozas labai apkrautas transpotu, pasitako
porimciu kamsciu (daznai del kokiu nors remontu).  Todel bet kuriu
atveju prarandi gerokai daugiau laiko, negu per cekija (tuo marsrutu
beveik visas kelias 2 juostu viena kryptimi (prasideda keliasdesimt km
pries varsuva, per varsuva taip pat diziaja dali gali laikyti 80.
Leciausias gabaliukas - keliasdesimt km (be miestu) pries austijos
siena ir pirmi 30 km per austrija (keli kaimai), siaip galima 100km/h
iki austru autostrados.

Audrius K.