Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-06 15:54:15
On 2012-03-06 15:29:52 +0200, kaiser said:

> Supratau. DÄ—kui.
> O pats irgi vietoje apartamentų ieškodavai, ar rezervuodavai iš anksto?

Pirmus 2 kartus - vietoje, o po to  - tik is anksto. Vietoje gerus
apartmentus gauti beveik neimanoma...  (kad butu ant juros kranto su
vaizdu i jura ir pliazu prie apartamento duru. Is anksto - imanoma.
Motorine valti pasistatai pliaze, alu i pliaza nesiesi tiesiai is
saldytuvo, islipes is vandens apartamentuose nusiprausi, po to gristi i
pliaza paguleti ant gultu :-) Atsibodo guleti - soki i valti ir plauki
i salas ar i gretima kaima...

> Beje, gal pameni kiek tavuoju maršrutu važiuojant "kaštuodavo" maždaug keliai?

Kroatijos autostrados, kiek pamenu kazkur ~160lt i viena puse (lyg ir),
jei vaziuosi per vengrija, nesutaupysi nieko (paziurek i zemelapi).
Slovenija buvo salyginai brangi, nes uz kelis autostrados kilometrus
reikejo moketi kelis eurus. Po to padare metinius lipdukus gal po 25ar
35 eu, tai mums 2 auto buvo pigiau grizti per italija (nes nuvaziuojant
buvo dar slagbaumai su keliu eu mokesciu). Dabar lyg ir yra menesiniai,
pasidomek i-nete. Austrija kainuoja kazkas 8,5 eu. Siaip ne keliu
mokesciai sudaro keliones kaina... neesminiai jie. Kainuoja kuras ir
tarpines nakvynes.  Tiesiai vaziuoti iki kroatijos yra biski daugokai,
daug maloniau, jei ka nors lankai tarpe. As visada stodavau kazkur
austrijoje- italijoje - cekijoje 2-3 dienoms ir kazka lankydavau. Esu
keleta kartu grizinejes per slovakija (nuo Vienos sukdavau i slovakija)
tam, kad dar sustoti aukstuosiuose tatruose (ten man patinka pabuti
kelias dienas), tai visada labai nuvildavo slovakijos keliai (paskutini
karta buvo remontuojama puse autostrados, ir greitis buvo 70. Nekalbant
apie kelius tarp slovakijos ir lenkijos, kurie yra tragiski.

Audrius K.
P.S. Dar vienas patarimas - nebandyk vaziuoti per austrija ir kroatija
sestadieni....sestadieni reikia sedeti vienoje vietoje ir gerti alu....
  :-))  Kitu atveju taip pat  sedesi automobilyje ar prie jo
(salikeleje ar ant asfalto), tik alaus gerti negalesi :-)
Ir dar - kroatijoje rizikinga moketi uz kelius automatinio mokejimo
poste - man ten yra nuskaiciave gerokai daugiau (skyresi kazkas apie
30-40 lt). Speju, kadangi buvo bagazine ant stogo, tai nuskaiciavo kaip
uz autobusa....Pamaciau tik namuose.