Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-11 22:12:17
On 2012-03-11 21:57:49 +0200, audrius said:

> dalbakas, esat, pone
>
> 1. kartoju - gaude nes vazaivom be vinjetes

O kas ja trukde nusipirkti, a??? Po tokiu didvyriu paskui kiekviena
auto su LT numeriais tikrina....

> 2. kelias per Slovakija mano nurodytu marsrutu yra normalus,

Papasakok bobutei. Jei buciau ten nevazinejes (ne karta ir ne du), gal
ir patikeciau.

> jei nori ji vaziuot pusdieni - prasom

Jei pats ten netycia sekmingai praskridai ir neikliuvai i kamscius -
tai nesiusk ten kitu. Nes to marsruto greitai pravaziuoti, vaziuojant
pagal taisykles, neimanoma. Lyginti laikai vaziuojant abiem marsrutais
(cekija - varsuva - lietuva ir slovakijos ana puse - lenkijos pakrastys
(ne per varsuva) - lietuva ) ne karta ir ne du....
Audrius K.