Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:32:53
nu as cia pries pumeti varinejau i italija per slovakija ir vengrija,
ausrija arba slovenija, tai gal tik per vengrija jei nevarai pro budapesta
autostradom, tai keliai prastoki bt nukerpi 200km, slovakija puiki
autostrada, cekijoj irgi, slovenijoj irgi.ten nebent kelios atkarpos po 50
km, toj pacioj austrijoj nuo brno iki vienos sunkelis neduok die.

--
vyt/ /