Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-06 14:40:10
On 2012-03-06 13:50:47 +0200, kaiser said:

> Supratau. Maršrutas tada toks gaunasi: http://binged.it/w7jUJf

Marsrutas prastas. Daugumoje keliai per kaimus, miestelius. Vaziavimas
letas. Vien slovakijai siuo marsrutu paaukosi pusdieni.....(uzpernai
tuo keliu vaziavau i Rumunija....)  I kroatija taip vaziuoti didziausia
nesamone.

Audrius K.
P.S. Varsuvos nera ko bijoti. Man uztenka pusvalandzio ja pravaziuoti.
Iki varsuvos jau geras gabalas autostrados. Svarbu nevaziuoti per
varsuva ryte (kai visi vaziuoja i darba) ir vakare, kai visi juda is
darbo . Ypac svarbu nevaziuoti penktadienio vakara apie 4-6 val.