Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-11 10:32:33
On 2012-03-10 23:28:08 +0200, audrius said:

> absoliuciai nesutinku
>
> taip, ten keliai ne magistraliniai, bet apkrovimas mazesnis ir nereikia
> smaukytis per varsuvos ar krokuvos priemiescius
>
> vaziavau abiem marsrutais, sitas zymiai geresnis

Vaziavai taip, kad paskui policija turejo gaudyti. Didvyris. Aisku,
pofig buvo kaimai, greicio ribojimai, istisisnes linijos. Minu, kaip
patinka.. lenkiu, kur ir kaip patinka...

> Slovakijos ten kiek mano siulytam marsrute? gal 200km? pervaziuosi per
> 3.5val atsiputes

Slovakijos tos puses kamscius? Kur vidutinis greitis 50-40km/h?
Maladiec. Neveltui paskui policija gaude...
Audrius K.
P.S. Abieju marsrutu keliais vazinejes ne karta ir ne du. Gerai zinau,
kur ir kiek reikia laiko ir kaip greitai vaziuojasi. Policija negaude
:-)