Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-06 23:34:03
On 2012-03-06 22:55:52 +0200, ab said:

> Patikslink kaimo pavadinimą... Nes blazevo nelabai yra tame peljesac
> pusiasalyje. Ačiū.

Nieko tikslinti nereikia. Kaimo pavadinimas tikslus :-)  Tik reikia
zinoti, kur jis yra :-)) Jei vaziavai pagrindiniu keliu, tai per ta
kaima vaziuoti netenka:-) Ir nesu tikras, ar rodykle yra :-) Kazkaip
man rodos, kad net rodykles nera :-) Jei nezinosi, kad ten yra toks
kaimas - nerasi jo :-)) Uztat garantuota ramybe :-))
	Siaip  i ji atsisukimas pavaziavus pusiasaliu mazdaug 30 km :-)
Artimiausia parduotuve - kaime Janjina :-)

Audrius K.