Tema: Re: Kroatija
Autorius: audrius
Data: 2012-03-05 14:54:18
patarimas: vaziuoti kaip galima pieciau, geriausia uz Dubrovniko, dar geriau - iki pat Juodkalnijos.
siaureje kambariu kainos didesnes ~30%, nes dauguma davaziuoja iki Makarskos ar aplinkiniu vietu, jei rasi koki tylu kaimeli kokiam pusiasaly, tuomet kainos dar bus pakilusios, nes ten piniguoti vakarieciai nuo civilizacijos pabegt megsta
beje... kambariu paieska vyksta 2budais:
1)vietinis turizmo info centras - cia brangesnis bet garantuotas budas
2)eiti per patikusi kvartala ir klausti ar turi kambariu visuose namuose paeiliui, na bent jau tuose, kur labai jau akivaizdziai 3 aukstai dastatyti, pvz Makarskoj toliau nuo juros taip galima daryt, priklauso kaina nuo to, kokio brangumo tavo tacka ir kaip prabangiai atrodai ;)
kainos pries 3 metus buvo nuo 17eur parai/galvai iki ~6eur, priklausomai nuo to kiek dienu apsistojom ir kaip pavyko susirast, buvom 2 seimos is viso 8 galvos, brangiausia buvo kazkokiam ten ilgam pusiasaly, ale kaip kursiu nerija tarp Dubrovniko ir Makarskos
tiesa, apsipirkimui taip pat reiktu naudotis vietiniais prekybos tinklais, nes kainos, ypac juros gerybiu restoranuose tai sakyciau Ispanijos ir Graikijos lenke kokius 2-3x, pravers maza kelionine kepsnine ir __zalia kefale zuvis___ uz ~4-6eur/kg - skonis fantastiskas.
maistas, ypac mesa, taip pat ___neprotingai___ brangus, patarimas apsipirkti Lenkijos pietuose, nes jei ne mano apibudintas koks nors Tesco maisto tinklas, vietiniai lariokai antkainius laiko rimtus.
tiesa, dar: apie benza - pigiausias Slovakijoj, Vengrijoj nera LPG (neradom vaziuodami magistrale), Kroatijoj brangesnis gerokai, bus "kishene" pravaziavimas pro Bosnija, ten ruozas gal koki 10km, pravaziuojant pro miesteli patartina uzsipilti pigesnio kuro, pavaziuoti geriau i toliau nuo pagr kelio esancia kolonele.
as nekalbu apie 1-2% skirtuma, kaip yra LT, kalbame apie gerus 10-15%
kas dar... magistrales Slovakijoj ir Vengrijoj mokamos, Vengrijoj apsimoka issipirkt, magistrales geresnes nei Vokietijoj, Slovakijoj - gan brangu, jei vaziuoji per Lublina iki Budapesto, tai galima lygiagreciai vietiniu keliu Slovakija kirsti, viskas labai gerai.
Kroatijoje bus mokama automagistrale, geriausia vaziuoti iki Makarskos, tada palei kranta. Bus pavinguriavimas, bet grozis... Apacioj - melyna jura ir kaimukai, kuriuose gali apsistot - virsuj: apie 1km aukscio kalnas

"Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> parašė naujienų news:jij7vd$duo$1@trimpas.omnitel.net...