Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Mantas
Data: 2009-10-16 14:01:10
Labas,
ziurint is investitoriaus puses tikrai neprotinga, bet ziurint is imones
vadovo puses: ta nepelninga veikla gali buti reikalinga(papildoma arba
palaikanti) norint atlikti ta kita pelninga veikla.
Bet aisku viskas priklauso kas tai per veikla.
Kitas aspektas yra tai, kad niekas nesitikejo, kad ateis laikas, kai
transportas eisi i minusa.
Uzdaryti, subankrutuoti, isvaikyti nesunku... bet gi yra sukurtos darbo
vietos, paimti keditai, todel ir yra kenciama su viltimi, kad
transportininku gyvenimas vistiek kada nors stos i savo vieta. O ir daugelis
net neisivaizduoja ir nemoka kito darbo dirbti.

as taip manau.