Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: R.S.
Data: 2009-10-05 13:49:32
Negaliu nepritart zmogui su sunkiai istariamu nick'u.. :)
Pats pagalvok issipirkinedamas turta tu kiekviena menesi patiri islaidas ...
tai dabar labai paprasta suskaiciuoti jei komplekto lizingo kastai yra ~
4000lt tai kas gaunasi...
Tavo skaiciuotas pelnas t.y0.49ct/km
Tu su masina pravaziavai ~7700km x 0.49=3773 lt  tai kas gi gaunasi... o gi
tol kol masina neispirkta tu kiekviena menesi turi grazaus MINUSO...
Na jei dirbi vadybininku ir gauni atlyginimo procenta nuo pelno TOKIO koki
skaiciuojate tai belieka tik ranka spaust o savininkams atsimerkt.. :D