Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: R.S.
Data: 2009-10-05 15:54:08
:D Parduot ...nee patys jieskom ka nupirkt.. :D
Na tai as teisingai ir parasiau kad chebra waziuoja del to kad vaziuot...ir
lenktynes kas pigiau.. nes pastaruoju metu tendencija tokia kad klientui
kokybes nebereikia o reikia kas veza PYGIAU.. o vezdami pigiau vezejai ir
uzsismaugia patys save nesurinkdami $ lizingai... kaip jus isivaizduojat kad
po nauju metu ateis laikas ir visi vezejai pasakys .. va nuo ryt vezame 30%
brangiau..? nifiga.. taip ir mausis kelnias tol kol turi lizingo atidejima
bet juk ateis laikas ir lizinga moket o  kas tada..  kelnias uzsismaukt
auksciau kulniuku bus ziaaauria sunku ..  nes atrisas Jonas ar Petras kuris
dar prasitese lizingo atidejima ir vez "veltui" toliau kad tik masinos
nestovetu ....