Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Mantas
Data: 2009-10-13 10:19:33
Taigi...
tris kartus ka tik perskaiciau is naujo visa musu rasliava ir juokas eme ir
neramu daresi....:-)
papilstem biski mes cia zibaliuko i ugni ir tai manau isejo i gera-diskusija
kazkokia vyksta.

Kadangi pats matau, kad reikalai nekokie ir pats uzvedziau sia tema, tai ir
pabandysiu apibendrinti kas isejo:

diskusijos dalyviai:  as, R.S., Marius, schaumschlager, Budulis, Povilas,
razumas, Vezikas LT.

mano tikslas buvo suzinoti kiek kolegos sugeba isspausti pajamu /1km ir su
kokiomis sanaudomis tai padaroma (nepriklausomai nuo to ar masinos paimtos
lizingu ar ne) ir pasidalinti mintimis kurias vietas galima dar gerinti ir
kur jau isspausta viskas. Cia grynai is vadybines puses.

Kad nebutu taip, kad as tik klausiu ir nieko pats neduodu pasidalinau savo
faktiniais duomenimis, kas mano galva inesa aiskumo bet kokiai diskusijai.
Nereikalauju to is Jusu, bet tikejausi , kad Jusu komentarai bus konkretesni
ir susije su diskusijos pagr. klausimu.
To nelabai sulaukiau... bet neisizeidziau, ir jei ka uzerzinau, tai
atleiskit ;-)

vienintelis Marius pasidalino savo rezultatais...
rezultate matau, kad palinkejimai mums su Mariumi nekokie :-) jei mano
rezultatai xrenovi, tai Mariaus dar xrenovesni... tai vat idomu kokia
situacija pas Jus ponai? pasidalinkite prasau gera (arba bloga) patirtimi,
gal ka vienas kitam konkreciau partarti turesim ;-)

ar kiti niekas neskaiciuojate siu rodikliu ar nenorite pasidalinti? tai
issiaiskinus bus aisku ar verta toliau kazka analizuoti ir ar galesime
konstruktyviai atnaujinti diskusija.

aciu.