Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-10-05 12:51:03
Dieve duok tau, zmogau, sekmes ir neuzsilenkt, sitaip skaiciuojant...
Nesu "egzpertas", bet per 14 metu darbo sioje srityje veiklos sanaudas
rusiuot ismokau kiek kitaip...
Dazniausiai isnyksta tokie, kurie taip ir skaiciuoja: "...svyruoti gali
1.30-3.00Lt/km, viduriukas konkreciu atveju 1.62Lt/km..." Pasidaryk kibira
kavos, atsisesk ramiai ir per nakti susideliok kiekvieno junginio,
kiekvienos konkrecios komandiruotes DETALIAS islaidu schemas. Nepatingek ta
ivertint bent jau uz paskutinius 3 veiklos ketvircius.
O lizinga tamsta PRIVALAI traukt i savikaina. Kai issilizinguosi, nebeliks
periodiniu imoku, o imones ilgalaikio turto balanse atsiras ispirkta
technika, tada jau galesi zaist su likutine amortizacija, priskirdamas ja,
kur tik sirdziai mieliau...
Jei kyla naturalus klausimas, kaip kad "... kokios mintys kur dabar
geriausia butu ieskoti budu didinti pelna?..." - nebuk tipinis lietuvis,
pasisamdyk, t.y. nusipirk PROFESIONALAUS VADYBININKO/ VADYBININKU KOMANDOS
paslaugas. Jie suras "aukso viduri", nors siandien tai jau vos ne "misija
neimanoma" (uzduoties sudetingumo / darbo uzmokescio proporcija vercia mot
ranka i darbdavio norus ir palikt ji kapanotis viena).
Nesu vedinas kazkokiu mistiniu ambiciju ar noro igelt, su transportu
nebeturiu nieko bendra, todel galiu tik palinketi - nuosirdziai - kuo
geriausios kloties!