Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Mantas
Data: 2009-10-05 15:04:15
> "schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message

Tu kiap visada savo stiliuje :-)

matau, kad nesusinekam...
apie lizinga aiskiai isdesciau, kad lizingui ne visos masinos siai dienai
gali uzsidirbti, siai dienai, sitas pelniukas dengia ~0.5 visu lizingo
imoku., tai aisku visiems, kad gaidis, del to pacio ir uzvedziau tema,
"kokios mintys kaip isspausti didesni pelna, kad dengtu nors lizinga", tam
reiktu, kad parko pelningumas butu bent 0.60-0.66Lt/km.
todel lizingas imokas atidejo kuriam laikui su tikimybe, kad per ta atideta
laikotarpi pasikeis situacija i gera ir po to  imone gales moketi normalu
koks yra tai dienai lizinga.

visa tai yra pagal kiekviena jungini padaroma, bet tie junginiai dirba
skirtingais marsutais, kur islaidos ir pajamos skiriasi( isivaizduok kaip
skiriasi LT-N-LT ir LT-DE-RU-LT pajamos ir islaidos, o bendras juos
siejantis rodiklis ir yra likes pelnas /1km. Ar sutinki, kad tai logiska?

ir ar tai ne tas pats ka idejau lenteles pavidalu?ar vel kalbam apie
skirtingus dalykus?

nu ir kam tiek daug?ka tai parodys? kad labai blogi metai buvo ?:-)
kas buvo ir kaip viskas keitesi siais metais remtis niekaip negalima sios
dienos realijose, nes gali labai apsigaut...
as manau, kad galima remtis tik 1-3 paskutiniais menesiais...

cia tas pats...apie ka as ir kalbejau, kad nusidevejima ir lizinga palikim
kitam etapui, nes ne visos masinos pas mus lizingines, kai kurios jau baigia
issimoketi, kai kurios tik pradejo dirbti, todel ir noriu skaiciuoti tai kas
yra bendra ir bendra yra kolkas tik pelnas/1km, be lizingo ir be
amortizacijos, o po to jau kiekvienai masinai atskirai. Masinu neskirstom
kur dirbti pagal tai ar jos lizingines ar ne.
Man kaip vadybininkui tai pirmiausia turi rupeti uzdirbamas is pervezimo
pelnas, o kaip savininkui tai jau didesnis galvos skausmas, kaip issukti
turima turta, suformuoti jo struktura (turbut anskciau reikejo galvoti-dabar
per velu :-)).

as kiek susidariau apie tamsta nuomone, kad pats esat ipatingai geros
nuomones apie save, gal but toks ir esat... tik va klausimas kodel
transporta palikot, jei laikot save geriausiu, visa laika turite atsakymus i
visus klausimus...
sakai per mazai moka? kiek tamstai reikia? kiek kainuoja  PROFESIONALUS
VADYBININKAS?
sakai pasisamdyk...
parodyk man ta grynuoli ? :-)
vel "misija neimanoma"?

:-D
ka tu zinai kaip pas mus yra?  iskart nuspresdamas...ar ne per greit isvadas
darai?

as net negaliu ivertinti musu komandos-neturiu su kuo palyginti, todel ir
domiuosi-bandau islysti i lauka suzinoti kaip kiti gyvena...

galbut tu teisus, bet pirma noriu issiaikinti tiesa, ar tikrai komandoje
esme...o gal jau isspausta viskas ka galima siai dienai?ka vadybininkas dar
gali padaryti siai dienai?
apie vadybininkus su giminemis, draugais ir kitais suinteresuotais zmonemis
klientu tarpe -jau atskira tema ;-) cia nebutinai profesionalumas.

linkejimai yra gerai... :-)

tai kolkas tiek, dabar palauksiu tolesniu komentaru ;-)