Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Mantas
Data: 2009-10-12 09:51:22
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hauf27$jk0$1@trimpas.omnitel.net...
> Skaiciau visus situos Tamstos samprotavimus ir vis vien neisikertu ka
> norejai suzinot.

matau, kad diskusijos neisikirsit ir toliau, beprasmiska-nesisitenkit, nes
nei vienas net nebande diskutuoti normaliai
dar karta paskaitykit is pradziu jei nesupratot ko klausiau...
as norejau suzinot kaip kiti vezejai gyvena...ar sugeba lizingui
uzdirbti...keik isspaudzia pelno uz km ir t.t.pats pasidalinau siandienos
realijomis palyginimui.
lyg ir aiskiai parasiau...o tik vienas Marius parase kaip jam sekasi ir
pasirodo, kad panasiai nekaip ir jam bankrutuoti kaip ir mums reiktu kuo
greiciau pagal cia esancios daugumos nuomone...
bet pagyvensim, paziuresim...vienas mokytojas komentatorius jau saukstus
sudejo, paziuresim kas sekantis bus.. nepasikuklinkit pranesti ;-). (geriau,
kad tai butu tik juokai)

raukiam diskusija, nematau prasmes daugiau skaityti apie krizes, didinamas
algas  ir Kirkilus...
pamokslu man kaip gyventi nereikia.
galvojau paklausiu, padiskutuosim, gal kazka nauja suzinosim is vienas kito
o cia brieda kazkoki stumti pradejot nuo temos nuvaziave...

geros dienos visiems ir geros savaites.