Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Marius
Data: 2009-10-16 10:07:55
Mes transporte nuo 1998m , turim siokia tokia patirti. Taciau as
neissivaizduoju kaip isgyventi, jei veikla tik transporto paslaugos.
Kiekviena menesi transportas mums atnesa apie 10 000- 15 000 lt minuso.
Jokiu atidejimu ,lizingo banku neprasom, viska kompensuojam is kitu veiklu.
Aciu dievui susiviete, gerais transporto laikais, pinigelius investuoti ne
tik i naujus automobilius, bet ir i kita srity, visiskai nesusijusia su
transportu.
Jokiu budu nenorejau girtis ar pan, tiesiog tai vienas is budu kaip isgyvent
!!!!