Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Mantas
Data: 2009-10-02 15:46:53
"Marius" <marius@rotoma.com> wrote in message
news:ha4rin$e2c$1@trimpas.omnitel.net...
> As manau visi skaiciuojam panasiai,  tik vieni dar prideda nusidevejimus,
> administracijos islaidas. Nzn ka Tu trauki i veiklos sanaudas , gal tai ir
> yra tos minetos sanaudos.

 cia nusidevejimai neitraukti, nes juos kaip nori taip gali daryti, kad
pelna pakoreguoti :-)
veiklos sanaudos tai yra administracija, pagalbiniai darbininkai ir t.t.

Siaip rezultatas pakankamai gras siuo metu. ai dar
> lizingo imoka cia uz men? uz visa komplekta ar tik vilkika?

cia lizingas uz visa komplekta turetu buti, bet dabar atideti mokejimai.

programele tai eksperimentine kolkas ir dar tobulinama, ant OpenERP bazės.
tai atvirojo kodo programa  pritaikyta konkreciai imonei, kaip pagalbine
priemone vesti apskaita ir analize.
anksciau visa tai darydavome exel pagalba,o dabar truputi "aukstesniame"
lygyje :-)