Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-12 10:28:26
"Mantas" <acid-proof@one.lt> wrote in message
news:haujla$qvl$1@trimpas.omnitel.net...
> raukiam diskusija, nematau prasmes daugiau skaityti apie krizes, didinamas
> algas  ir Kirkilus...
> pamokslu man kaip gyventi nereikia.

Man atrodo,kad sitame forume yra bendraujama gan kulturingai.Bet kiekvieno
tokio forumo esme ir yra tame,kad kiekvienas reiskiame savo nuomone ir labai
puiku,jei tai pavyksta daryt be oponento izeidinejimo arba menkinimo!
Siuo atveju,Tamsta uzvedei idomia tema ir gavai kazkokius tai atsakymus ir
tikiuosi,kad dar ju bus,nes ne visi forumo lankytojai dar atsiliepe.Tai
nesuprantu kodel dabar reik risti sia diskusija - todel,kad jos vystymosi
eiga nepateisina Tamstos lukseciu?Jeigu tai yra taip,ta geriau tada nereikia
pradet tokio pobudzio kalbu atvirame eteryje.

> galvojau paklausiu, padiskutuosim, gal kazka nauja suzinosim is vienas
> kito o cia brieda kazkoki stumti pradejot nuo temos nuvaziave...

Ir nesuzinojai nieko naujo?Bent jau man tai tikrai buvo idomu paskaityti
visa sia diskusija ir netgi Tamstos samprotavimai kazkiek dave peno
pamastymams.
Tu suprask,kad negali buti vienodai mastanciu zmoniu,vien del to,kad musu
mastysena yra skirtinga.Todel vieni savo versla veda vienaip ,kiti
kitaip.Tamstai atrodo,kad teisingai skaiciuoji,o man taip neatrodo,nes
lygiai taip pat skaiciuojancia buhaltere mes jau esame tureje,o finale tai
privede prie to,kad teko imone uz grasius parduot konkurentams.Bet jai tai
buvo pofig,nes jos tikslas buvo kuo ilgiau issilaikyti savo kedeje ir gauti
maksimalia alga.Tai gal ir Tamstai reik susimastyti ir atsizvelgti i kitu
vezeju nuomones,o ne piktdziugaut,kad kazkas jau pasitrauke is verslo.O tas
apie kuri Tamsta taip sneki nebuvo imones savininkas ir ta imone kurioje jis
taip ilgai dirbo ,garantuotai seniau dirba uz visus cia rasancius ir po siai
dienai ir manau,kad dar ilgai dirbs,nes yra viena is stambiausiu imoniu.
Todel nereikia cia linket uzsidaryt,o geriau reik isiklausyti i kitu nuomone
ir is to daryt isvadas.

> geros dienos visiems ir geros savaites.

Tamstai irgi to paties linkiu!