Tema: Re: kiek uzdirbat pelno/1km?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-12 08:32:55
Skaiciau visus situos Tamstos samprotavimus ir vis vien neisikertu ka
norejai suzinot.O siaip tai man pasirode,kad iskilo noras
pasirodyt-pasikelt.Kitaip negaliu suprast Tamstos aritmetikos : puikiai
zinai,kad kiekviena menesi eina lizingo atidejimas,kuris yra didesnis ,nei
realiai lieka paciu paskaiciuoto "pelno" ir jus dar toliau dirbate ir
laukiate stebuklo.Mano supratimu(o gal nesupratimu),tai su tokiais
rodikliais reikia skelbt bankrota kol dar nevelu,nes nesimato is ko bus
mokami tie lizingo atidejimai,kai juos teks pradet moketi.
Sitas Tamstos aprasytas biznio planas man labai primena Kirkilo vyriausybes
biznio "strategija" - zinome,kad arteja krize,bet vis vien didiname
algas,pleciame etatus,didiname pensijas,nes gyvename sia diena kol esame
valdzioje.Tai ir pas jus tas pats gaunasi :vaziuojame kol
vaziuojame,issimokame algas,o gal net ir priedus prie algu(juk "pelnas"
yra),o kad po kazkiek laiko pasikviesk koks Turauskas pas save ir pasakys :
gana chebra ,reik pradet moket,o jei nemokesite,statome masinas patvorin ir
skaiciuojame baudas.